breakfast-848313_1920

Sposoby na słodycze

Słodycze to wróg odchudzania, ale również zdrowia. Co ciekawe, tak naprawdę nie poprawiają też nastroju. Zwłaszcza te wysoko przetworzone powodują obciążenie organizmu, a nawet podniesienie się poziomu stresu. Warto z nich zrezygnować, choć niektórym przychodzi to szczególnie ciężko. Na szczęście dietetycy, jak również osoby, którym udało się dokonać tego ,,cudu”, podpowiadają jak ułatwić sobie proces odstawiania słodyczy. Na początku warto postawić na owoce, które są znacznie lepszym źródłem cukru. Naturalna fruktoza poprawia samopoczucia, dostarcza energii, a ponadto owoce pełne są błonnika, cennego nie tylko w odchudzaniu. Gdy dopada chęć na coś słodkiego, można też niczego nie jeść, ale obiecać sobie na przykład, że jeżeli za pięć minut chęć na batonika nie minie, wówczas będzie można ugryźć kawałek. Na ogół wystarczy zająć myśli czymś innym, by zapomnieć o niezdrowej przekąsce. Dobrym sposobem na unikanie słodyczy jest również częste mycie zębów. Pasta nie tylko odświeża oddech, ale czysta jama ustna zniechęca do sięgania po słodycze.

One comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *